1. Şirketlerin başarılı olması için, farklı geçmişlerden gelen ve farklı becerilere sahip kişiler gerçek sorunlar konusunda işbirliği yaparken ortaya çıkabilecek eğitim gereksinimlerine önem vermesi gerekiyor…
2. Yeni nesil bilgi teknolojileri aracılığıyla süreçler geliştirilmeli, bu sayede inovasyonların tüm network’e yayılması garanti altına alınmalıdır. Network içinde verimli friksiyon genişledikçe, oluşan yeni bir döngü paylaşılan değerleri ve güveni güçlendirir…
3. Batılı yöneticiler inovasyonu tartışırken süreçlerden çok ürünlere, çoğalan ürün inovasyonlarından ziyade buluşlara odaklanma eğilimi gösterir... Ekonomik varlığın büyük bölümü ise zamanla gelişen daha yalın ürünlerden kaynaklanır. Hatta süreç inovasyonu rekabet avantajı kazanmak ve servet elde etmek için çok daha önemli olabilir. Örneğin, Dell ve Wal-Mart Mağazaları, bunlardan büyük gelirler elde etmiştir…
Altına imza atmak için sizlerle paylaşıyorum. :-) Var mı görüşü olan?
3. Batılı yöneticiler inovasyonu tartışırken süreçlerden çok ürünlere, çoğalan ürün inovasyonlarından ziyade buluşlara odaklanma eğilimi gösterir... Ekonomik varlığın büyük bölümü ise zamanla gelişen daha yalın ürünlerden kaynaklanır. Hatta süreç inovasyonu rekabet avantajı kazanmak ve servet elde etmek için çok daha önemli olabilir. Örneğin, Dell ve Wal-Mart Mağazaları, bunlardan büyük gelirler elde etmiştir…
Altına imza atmak için sizlerle paylaşıyorum. :-) Var mı görüşü olan?
Sinan
No comments:
Post a Comment