Sunday, October 24, 2010

Social Network

Dün büyük bir merakla beklediğim bir film olan Social Network - Sosyal Ağ filmini izledim. Genellikle bir önyargım oluşmasın diye, mecbur kalmazssam, filmlerin fragmanlarını izlememeyi ve eleştirilerini okumamayı tercih ediyorum, çünkü çoğunlukla bir çok süpriz anı ve benim o anlardan alacağım zevki yokediyorlar.

Sosyal Ağ filminde de bu şansım oldu. Uzun bir süreden beri sinemaya gitmediğim için bu filmin fragmanına da rastlamamıştım. Bununla birlikte film ile ilgili sahip olduğum tek ön bilgi, posterindeki Mark Zuckerberg'in fotoğrafının üzerinde yazan; "You Don't Get To 500 Million Friends Without Making A Few Enemies" cümlesiydi. İlk okuduğum anda da çok hoşuma giden bu cümle gerçekten filmin bir kelimelik bir özeti olarak alınabilir...

Kendim okumadığım gibi başkalarının okuyarak bir önyargısı oluşmasın diyerek film hakkında yorum yapmayacağım ama sosyal paylaşım siteleri, internetin geçmişi ve geleceği ve elbette Harvard Uni. hakkında biraz da olsa ilgi duyan herkesin bu filmi izlemesini öneririm. Bir de son not: Filmden çıkan bir çok kişi facebook hesaplarını kapatmakla kapatmamak arasında kararsın kalmış bir vaziyette idi (ben de dahil) :-)

Yine de dayanamayıp filmden bir parça izlemek isteyenler aşağıdaya buyursunlar :-)


Social network - It's raining
Yükleyen teasertrailer. - Filmler ve diziler Dailymotion'da

No comments:

Post a Comment